Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 06:43 - Интервю на Атанас Курдов за Дарик радио
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
1



Голмайсторът за есенния полусезон на Югоизточната В група,  Атанас Курдов даде кратко интервю за спортната емисия на Дарик радио Пловдив. Повод за това бяха и започналите напоследък спекулации около бъдещето на футболиста и публикациите в някои медии, че той със сигурност напуска "жълто-черните". Ето и част от думите на нашия топ реализатор:  



За последния мач срещу Нефтохимик: "Изиграхме един от най-силните си мачове и заслужено победихме, с което отново зарадвахме нашите привърженици. С тази победа си осигурихме класиране в Б група и не мисля, че нещо може да ни попречи да постигнем целта си. Това няма да ни попречи да играем силно и през пролетта."

За играта му през полусезона: "Не обичам да давам оценки на играта си, но съм доволен като цяло и 30-те гола, въпреки, че са отбелязани във В група не омаловажават труда ми. Те са благодарение и на моите колеги, с които се разбираме прекрасно."

За подкрепата от трибуните: "Не очаквах такава невероятна подкрепа от феновете и се надявам да продължат да го правят по този уникален начин и да пълнят стадионите."

За клуба: "Може да се каже, че се привързах към клуба, чувствам се прекрасно. Между нас има  едно уважение и съм благодарен на ръководството, в лицето на Марин Бакалов, че ми подадоха ръка в този труден момент за мен след тежката травма, която ме извади за една година от терена. Да, аз харесвам Ботев!"

Относно слуховете, които го пращат в други отбори: "Никой от Левски не се е свързвал с мен или мениджъра ми. Възможно е да се завърна там ако бъде продаден Дембеле през зимната пауза, но не искам да коментирам неща, които не са сериозни към този момент. От Литекс също не е заявен официално интерес към мен. Разговаряли сме с мениджъра ми и сме на мнение, че е по-добре да играя редовно и да трупам самочувствие, а когато постигна оптимална форма, не виждам причина да не отида на по-високо ниво."

image

 


Тагове:   интервю,   Дарик,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4692257
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930