Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 21:02 - Долен човек писа обидите в мрежата
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
2



image

Атанас Курдов

Атанас КУРДОВ, нападател на Ботев; Интервю на Titans1912.blog.bg, 30 Януари 2011; 09:00

- Факт ли е завръщането ти в Ботев?

- Да и съм много щастлив от това. Благодаря на моят мениджър Емил Данчев, че успя да убеди ръководството на Лудогорец да ме пусне. Благодарен съм и на шефовете на Лудогорец за разбирането им към мен.

- Защо реши да отидеш в Лудогорец и защо толкова бързо поиска да се върнеш?

- Аз обичам Ботев, но когато дойде офертата от Лудогорец, се поблазних да играя в отбор, който почти сигурно през лятото ще влезе в А група. Исках бързо да заиграя в отбор от елита и затова приех. Пълни глупости са писанията, че ме били примамили с някакви 100 хиляди лева.

Когато преминах в Лудогорец, много бързо разбрах, че това не е моето място. Всичко ми беше чуждо и почти веднага поисках да се върна. За съжаление, това не можа да стане бързо.

- Смяташ ли, че феновете на Ботев ще те приемат, след като по медиите излезе, че в профила ти във Фейсбук си писал, меко казано, обидни неща за тях?

- Много долен човек е направил това във Фейсбук. Аз не съм луд, за да пиша, че ще слагам на оная си работа привържениците на Ботев, които ме боготворяха. Които скандираха името ми и ми помогнаха да реанимирам кариерата си. Ако трябва ще се извиня за всичко, но конкретно за написаното във Фейсбук аз нямам никаква вина, защото не съм го писал аз. Иначе аз съм си виновен, че малко лекомислено поех към Лудогорец. Сега обаче се радвам, че тези неща са зад гърба ми и вече съм в любимия си отбор. Искам с Ботев час по-скоро да се върнем в А група, а след това да стигнем и до евротурнирите.

- Разговаря ли вече с Марин Бакалов и с фенове на Ботев как ще те приемат?

- Да, говорих с Марин Бакалов и с Коце Видолов. Благодаря им за разбирането и човешкото отношение. С тези фенове, с които контактувам, нямам проблеми. С голове и всеотдайна игра ще спечеля отново и останалите фенове.  





Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4672360
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031