Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2013 09:30 - Железният Бобан слуша рап и обожава Карибите
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 1016 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бобан Грънчаров - железният защитник на "Ботев" (Пд), който от първия си мач с "жълто-черния" екип се превърна в любимец на "бултрасите". Македонецът блесна

и с няколко гола за "Ботев". Нй-важният от тях бе в чаканата дълги години победа над "Левски". Ето защо "Стандарт" предлага на читателите си откровенията на Бобан за живота в редовната ни рубрика "Зад кулисите".

1. За какво харчите най-много?

- За облекло, държа да изглеждам винаги добре и затова не пестя средства за дрехи. Не щадя пари и за добра кухня.

2. Най-вредният Ви навик?

- Имам тежък характер. Често съм доста директен и не умея да премълчавам. Затова си патя от хорската неприязън, но съм такъв и не бих се променял, за да угодя някому.

3. Книга или филм?

- Филм. Обичам да разпускам с хубави ленти.

4. За или против задължителната военна служба?

- Зависи. На спортистите не им е нужна, защото се научават на дисциплина. На останалите момчета май им трябва.

5. Нещото, което може да Ви изкара извън кожата?

- Определено това е професията ми - футболът. На терена се паля лесно. И трудно гасна.

6. За или против секса за една вечер?

- Разделям въпроса на две части. В момента съм против, защото имам прекрасна жена. Иначе в миналото - бях "за" и не приемах това за

нещо лошо.

7. Море или планина?

- Море, море. Обичам плажа. Нещо повече - давам конкретна дестинация - Карибите. Бил съм в този регион вече 2 пъти и го обожавам.

8. Блондинки или брюнетки?

- Блондинки.

9. За или против силиконовите гърди и присаждането на коса?

- Твърдо против. Аз си държа на естественото.

10. Колко време можете без телефон?

- О, много малко. не повече от няколко часа. телефонът ми служи да поддържам контакт със семейството ми в Македония.

11. По колко часа на ден стоите в интернет?

- Доста. Пак заради близките ми.

12. "Енгри бърдс" или "Фармвил"?

- "Енгри бърдс", разбира се.

13. Флиртували ли сте в мрежата и имал ли сте успехи там?

- Имам си съпруга. Не флиртувам с други.

14. Кой е най-гадният номер, който са ви свивали?

-Не се сещам за такъв.

15. Какво е "Гангнам стайл" - забавление или невероятна глупост?

- Разни хора, разни идеали. На мен лично ми е симпатичен този кореец и песента му. Забавлявам се, когато го гледам.

16. Нощен клуб или тих ресторант?

- Тих ресторант. В Пловдив съм чест посетител на гръцките Обичам тази кухня. Искам да отбележа, че не харесвам чалгата. Привърженик

съм на рапа. Когато компанията е добра - преходът от тиха кръчма към дискотека е нормален.

17. Бира или вино?

- Бяло вино.

18. Последният концерт, на който сте бил?

- Преди много време беше. Има поне 15 години. Тогава в Скопие посетих концерт на Здравко Чолич.

19. Колко лева имате в момента в джоба си?

- В момента нямам нищо, гол съм, защото излизам от банята. Иначе като всеки човек - обичам да имам в джоба повечко пари, защото може да се наложи да влизат в употреба.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4671774
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031