Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 23:41 - Атанас Курдов: Утре обсъждаме бъдещето ми с Емо Данчев
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове:
1



image- Честита победа, Наско. Как беше долу на терена, без малко и домакините от Нефтохимик ви изравняваха?

- Благодаря. Победата си е победа, но особено над основния противник в шампионата като гост си е готино преживяване. Получи се хубав мач, в който контролирахме играта, но отпускане в последните минути можеше да ни помрачи настройката, че ще спечелим. Емоциите днес обаче бяха не само за нас, а и за всички, които бяха на стадиона. Едно голямо благодаря на феновете и на двата отбора. Просто ни караха да се раздаваме и да покажем най-доброто от себе си.

- Вкара нови два гола, колко станаха в сметката ти за Ботев?

- Мисля че за първенство са 27 и за Купата 5 гола. Още като дойдох в Ботев казах, че ще вкарвам с лекота, както и се случи през есента. Това го дължа на страхотните си колеги от отбора. Нескромно може да прозвучи, но отбелязването на голове е въпрос на можене. Противникъэт и групата, в която вкарваш не е от голямо значение.

- Ще останеш ли в Ботев и през пролетта, първоначалната ти договорка бе да играеш само през есента?

- Чувствам се отлично в Ботев и искам да продължа кариерата си тук. Апетитът идва с яденото, затова вече мечтая за мачове със сегашния си отбор в "А" група, където ни е мястото. Футболът тук ми доставя удоволствие и няма проблем да остана и през пролетта, а и след това.

- Вероятно има интерес към теб от родни и чужди клубове?

- Има, разбира се, но това към този етап не ме вълнува толкова. Много наши футболисти мечтаят за трансфер зад граница, но аз нямам такива мераци. Може би, защото съм израснал в школата на Байер (Леверкузен), не знам, но наистина не бързам за никъде. В Ботев се чувствам добре, искам отново да го подчертая. Утре обаче ще съм в София при моя мениджър Емил Данчев. Имало оферти от 7 отбора, които трябва да ги обсъдим.

- Кои са отборите?

- Наистина не знам, бих ви ги казал. Знам само, че интересът е предимно от чужди клубове. Вероятно са от Германия и Италия, откъдето трайно ме следят. Ще видим утре, аз продпочитам да остана в Ботев.




Тагове:   данчев,   обсъждаме,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4671687
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031