Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2013 23:49 - Марлон Перейра: Допада ми атакуващият стил на Ботев
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 955 Коментари: 0 Гласове:
1



 Холандският защитник Марлон Перейра  се превърна в поредното попълнение в зимната селекция на Ботев. Десният бранител спечели

доверието на треньорския щаб на канрчетата по време на пробния период, през който премина. Тестовете на Перейра започнаха с пристигането на отбора в Агия Напа и продължиха десетина дни, за да се стигне до подписването на договорът му с Ботев преди два дни. Това бе и причината от PlovdivDerby.com да потърсим играча за интервю, в което да разкаже малко повече за себе и за това как се озова в Ботев Пловдив.

- Как се стигна до подписването на договора ти с Ботев Пловдив?

- Не успях да играя в Холандия през последните 6 месеца, затова когато агентът ми се обади и ми разказа за възможността да дойда на проби в Ботев в Кипър - не се поколебах да го направя. Сега съм много щастлив, че използвах този шанс.

- Ти се готвиш с тима от няколко седмици. Как ти се струва атмосферата в отбора?

- За съжаление нямам големи впечатления от момчетата, защото не говоря български. Някой от тях говорят английски и ми правят впечатление на добри момчета. Тук има още двама холандци и това улеснява нещата за мен. Иначе атмосферата е като във всеки професионален клуб.

- Кой от новите ти съотборници ти направи най-голямо впечатление с изявите си по време на контролите, в които ти взе участие?

- Номер 8. Мисля, че се казваше Тошко.

- Да, Тодор Неделев...

- Да, той е много добър футболист.

- Намираш ли голяма разлика между методите на работа на българските и холандските треньори?

- Не, не мисля, че има голяма разлика. Старши-треньорът Стоилов води тренировките така както го правят и в Холандия. Той иска от нас да играем футбол. Знае какво да изисква от играчите и го прави. Тока процедират и холандските и белгийските треньори, с които съм работил.

- Какви са първите ти впечатления от Стоилов?

- Мисля, че е доста добър треньор. Изисква от нас постоянно. Иска да играем хубав футбол. Същата схема на игра съм я практикувал и в Холандия (4-3-3). Играем с трима нападатели и тренираме, за да го правим добре. Харесва ми този начин на игра. Обичам да практикувам атакуващ футбол. Харесва ми какво иска Стоилов от нас на тренировките и по време на контролите, които играем.

- Къде на терена се чувстваш най-добре?

- Десен защитник.

- Можеш ли да играеш и на други позиции?

-Да, мога да играя и като халф. Играл съм като такъв в Холандия, на позиция номер 6 - пред централните защитниците.

- Знаеше ли нещо за Ботев Пловдив преди да пристигнеш в клуба?

- След като агентът ми каза за Ботев, директно влезнах в Гугъл, за да събера информация. Прочетох за клуба. Видях, че се е завърнал в елита и е с големи амбиции. Прочетох, че са се правили добре през първия полусезон и са на добро място в класирането. Видях проектите за нов стадион, прочетох, че скоро ще започне строежът му, а това ми подсказа, че клубът е амбициозен. Попаднах и на страхотни клипове с феновете на Ботев. Голяма работа са. Направи ми впечатление, че всички винаги са облечени в жълто-черни фланелки. Нямам търпение да изляза и да играя пред такава публика.

- Попитахме новият ти съотборник Педро как празнува, когато вкара гол. Ще попитаме и теб, макар да си по-дефанзивен играч...

- Не изразявам радостта си по-специален начин. Просто започвам да крещя (Смее се)

- И на края. Какво да очакват феновете от теб?

- Надявам се да изиграя много мачове за Ботев. Надявам се да ни се отвори възможност да атакуваме шампионската титла и да играем за УЕФА.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4671739
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031