Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2012 21:10 - Асен Караславов: Ботев бе правилното решение за мен, искам да сме фактор
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
1



16 юли 2012     image                
   
 

Едно от новите попълнения на Ботев Пловдив Асен Караславов отбеляза, че няма проблеми с връщането към българския футбол. „На мен обстановката ми е позната, не съм бил 20 години извън България, само пет. Вече две седмици тренирам с отбора, нямам проблем,“ заяви той на Летище София, при заминаването на тима за лагера в Австрия.

„Мисля, че се забеляза във втората контрола, в която повечето от новите взехме участие, имаме по-добър облик. Надявам се с всеки мач синхронът да се подобрява,“ продължи опитният бранител.

За завръщането си в родината, вместо да продължи да играе за Гройтер Фюрт, Караславов обясни: „Стана неочаквано. Все пак съм и на 32 години, исках да играя. За отбор като Ботев е удоволствие да се играе. Наистина, сигурно щях да запиша поне един мач в Бундеслигата, а не са много тези играчи, но мисля, че съм взел правилно решение.“

„Миналата година спечелих медал, надявам се тази година на медал отново, или Купа на България. Събрани сме добри футболисти, вярвам, че ще има големи успехи,“ обяви амбициите си защитникът.

„За мен най-важното беше да не правя сравнение с Германия. Вижда се напредък все пак. Но не отстъпваме на втора лига. Преди имаше три отбора, е сега се вижда, че не е така. Първенството е почти равностойно. Надявам се, че Ботев също ще е фактор,“ завърши Асен Караславов.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4693672
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930