Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 14:46 - Вандер: Знам, Че Няма Да Играя За Барса И Реал, Но Ще Направя Добра Кариера
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
1



Понеделник, 31 Декември 2012
imageБразилецът Вандер Виейра се оказа едно от най-качествените попълнения на Ботев (Пловдив) и беше несменяем титуляр за "канарчетата" през есенния полусезон. Нисичкият нападател вкара 3 гола в 15 мача и впечатли с бързината и дрибъла си. Пред медиите в родината си Вандер разкри, че е много доволен от престоя си у нас и би се радвал, ако има възможност да играе за националния отбор на България.

"Защо не? С удоволствие бих играл за България, но има един проблем. За да получа български паспорт, трябва да съм живял в страната 5 години", каза Вандер, който не скри, че голямата му мечта е да участва на финалите на Мондиал 2014.

"Българското първенство не е никак слабо. Има над 40 бразилци и като цяло конкуренцията е голяма. Признавам, че към мен има интерес от отбори от други държави, но засега съм в Ботев. Възможно е обаче след края на сезона да си тръгна, ако получа добра оферта", обясни нападателят.

Вандер се надява един ден да се върне във Фламенго. Той е юноша на бразилския гранд и е прекарал там 13 години, но така и не е получил шанс в първия отбор заради проблеми с дисциплината.

"Истина е, че съм доста емоционален, но за всичките тези години в различните формации на Фламенго имах само 3 червени картона. Не мисля, че постъпиха честно с мен. Аз съм все още млад и бъдещето е пред мен. Знам, че е невъзможно да стигна до отбори от калибъра на Барселона, Реал Мадрид и Байерн (Мюнхен), но въпреки това мога да направя добра кариера", убеден е бразилецът.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4693140
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930