Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2013 23:57 - Луис Педро: Тук съм за да вкарвам голове
Автор: titans1912 Категория: Спорт   
Прочетен: 1558 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нападателят Луис Педро пристига в Ботев Пловдив от елитния холандски Хераклес, като се обвърза с канарчетата до лятото на 2015 година.

22-годишният Педро е роден на 27.04.1990 г. в Ангола, но има холандско гражданство. Юноша е на Фейенорд, като освен на родния си клуб в кариерата си е защитавал цветовете още на Екселсиор и Го Ахед Игълс. През лятото на 2011 г. крилото преминава в Хераклес, където играе до трансфера си в Ботев.  Педро ще носи фланелката с номер 9 на Ботев Пловдив, а това не е малка отговорност. Поради тази причина PlovdivDerby.com разговаря с крилото по телефона. Ето какво заяви Педро специално за нашата медия:

- Как се стигна до трансферът ти в Ботев Пловдив?

- Агентът ми се обади и ми каза, че Ботев проявяват интерес към мен. И така реших да приема предложението им. В общи линии това е цялата история. Всичко се случи много бързо.

- Как намираш новите си съотборници и атмосферата в клуба?

- В началото беше трудно, защото аз не ги познавах, те не ме познаваха, но всичко се промени когато започнах да тренирам с тях. И така ден след ден се опознахме и сега се разбираме чудесно. Всичко е един процес, през който ще трябва да премина. Аз не разбирам нито дума на български, но когато се завърнем в България ще тръгна на уроци. Така ще улесня комуникацията си със съотборниците ми и ще си създам по-сериозни контакти и приятелства с тях.

- Кой от новите ти съотборници ти направи най-голямо впечатление с футболните си качества?

- Младият Костов. Той ми направи страхотно впечатление. Бележи с лекота и е гладен за голове. Мисля, че е много амбициран да докаже себе си. Поне с такова впечатление останах от краткия ми разговор с него. 

- Намираш ли голяма разлика между методите на работа на треньорите в България и Холандия?

- Да. И това е нормално, защото има голяма разлика между футболът, който се играе в България и този в Холандия. Но треньорите тук за също толкова взискателни като тези в Холандия и всъщност едва ли има голяма разлика в методите им.

- Какви са първите ти впечатления от Станимир Стоилов?

- Само бях чувал за него и тимовете, които е ръководил. Сега виждам колко добър и позитивен треньор е.

- Коя е твоята любима позиция на терена?

- Мисля, че се чувствам най-добре като ляво крило, но също така с огромен успех играя и от дясно. Това не е проблем за мен. 

- Знаеше ли нещо за Ботев Пловдив преди да пристигнеш в клуба? Направи ли проучване в интернет и какво видя там?

- Разбира се, че проучих отбора. Първото, което ми направи впечатление бяха феновете на тима. Видях, че страшно много хора подкрепят клуба. Прочетох, че това е най-подкрепяният клуб в България. Това наистина много ме впечатли. Също така се поинтересувах за града. Разбрах, че е вторият по големина в страната, а и най-старият в Европа.

- Какви са твоите амбиции. Какво искаш да постигнеш с жълтата фланелка?

- Абициите ми са да се докажа. Да стана по-добър играч и да помогна на тима да се класира за Европа.

- Как отпразнуваш головете си? Имаш ли някакви специални движения, които изпълняваш когато отбележиш гол?

- (Смее се) Не, нямам все още. Но мисля, че мога да се разбера с момчетата в клуба и да потренираме някой по-интересни изпълнения. Но все още не съм вкарал с екипа на Ботев. Нека първо го направя и тогава ще видим как ще го отпразнувам.

- Какво можеш да обещаеш на феновете?

- Мога да обещая, че ще дам всичко от себе си, за да оправдая преминаването ми в Ботев и очакванията на феновете и спортно-техническото ръководство. Разбира се обещавам и да вкарвам голове. Това е единственото, което мога да обещая.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titans1912
Категория: Спорт
Прочетен: 4692636
Постинги: 2790
Коментари: 1382
Гласове: 575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930